Informacje dla hurtowników

» O Nas:

Jesteśmy dystrybutorem dodatków i akcesoriów krawieckich. Importujemy dodatki zgodnie z trendami modowymi, dbamy o aktualizację asortymentu, tak, by niczego w nim Państwu nie brakowało.

Obecnie jednym z filarów naszej działalności jest sprzedaż hurtowa ale również detaliczna. Sprowadzamy najlepszej jakości aplikacje, guziki, koronki i wiele innych dodatków (naszywki, taśmy, zamki, paski). Oprócz dodatków w naszej ofercie znajdziecie akcesoria – agrafki, szpile, ściągacze, narzędzia. Bezwzględnie dążymy do zapewnienia płynnej współpracy w miłej atmosferze, jednocześnie zapewniając szybką i sprawną obsługę.

Naszym Partnerom Handlowym zapewniamy:

  • dużą dostępność produktów i szybką realizacja zamówień,

  • wygodny system on-line B2B ułatwiający proces zamawiania,

  • minimum formalności i współpracę w miłej atmosferze.


» Podstawowe warunki współpracy hurtowej i rejestracja:

Aby zarejestrować firmę w naszej bazie i rozpocząć współpracę hurtową wystarczy podać poniższe informacje:

  • dane rejestracyjne firmy (do faktur VAT),

  • dane kontaktowe do osoby zajmujących się współpracą handlową,

  • adres e-mail, który ma być użyty jako login do systemu on-line B2B oraz do komunikacji w sprawie zamówień.


Towary nabywane przez firmy na warunkach hurtowych przeznaczone są do dalszej odsprzedaży.


» Zamówienia / System zamówień on-line:

Rejestrację firmy oraz utworzenie konta firmowego należy potwierdzić poprzez link przesłany na adres e-mail w celu przekształcenia konta na konto hurtowe. Zmiana cen i przekształcenie konta na konto hurtowe nastąpi do 24h po weryfikacji danych w GUS. Do tego czasu konto będzie przypisane jako konto detaliczne.

Nasz system B2B umożliwia szybki podgląd oferty, cen hurtowych, dostępności produktów a także składanie i monitorowanie stanu zamówień.

Towary nabywane przez firmy na warunkach hurtowych przeznaczone są do dalszej odsprzedaży.


» Koszty przesyłki:

Dostawa realizowana jest na terenie Polski przez firmy kurierskie : DPD

Kwoty, które są doliczane za nadanie paczki:

  • DPD przesyłka kurierska za pobraniem - 19,99 zł

  • DPD przesyłka kurierska przelew bankowy - 14,99 zł


»Sposoby płatności :

W ramach wykonania Transakcji, Klient może dokonać Płatności w jednej z następujących form:

  1. przelew zwykły na rachunek bankowy Firmy:
    Firma MIJU Shewakramani i Kulik 
    ul.Pabianicka 57
    95-030 Rzgów
    mBANK
    58 1140 2004 0000 3802 7884 0268
  2. płatność za pobraniem, tj. dokonanie płatności gotówką przy odbiorze zamówionego Towaru za pokwitowaniem.

Po dokonaniu Zamówienia Towaru Klient powinien dokonać Płatności w terminie do 7 dni od daty złożenia Zamówienia.
W tytule dokonywanej Płatności należy podać: imię i nazwisko oraz nr Zamówienia.

Płatność uznaje się za dokonaną:

  • po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym Firmy, w przypadku przelewu zwykłego

  • z chwilą uiszczenia odpowiedniej kwoty kurierowi w przypadku płatności za pobraniem


» Faktury sprzedaży:

Podstawowym dokumentem rozliczeniowym jest paragon. Wystawiamy fakturę na wyraźne życzenie klienta. Informację o konieczności wystawienia faktury należy wpisać w zakładce „Uwagi klienta”. O ile brak innych ustaleń wysyłamy faktury wraz z towarem w formie papierowej. Istnieje możliwość przesłania faktury w formie elektronicznej w postaci pliku PDF na adres zdefiniowany w systemie.


» Reklamacje niezgodności w dostawach:

Partner handlowy ma 14 dni od daty wysyłki na sprawdzenie zgodności dostawy z dokumentem handlowym/magazynowym. Po tym terminie wszelkie reklamacje są odrzucane.


» Kontrahenci zagraniczni:

Realizujemy zamówienia na terenie Unii Europejskiej z zagranicznymi kontrahentami i wystawiamy fakturę europejską. W celu złożenia zamówienia przez kontrahenta zagranicznego należy skontaktować się bezpośrednio poprzez adres mailowy sklep@hurt-miju.pl.