Jesteśmy dystrybutorem dodatków i akcesoriów krawieckich. Importujemy dodatki zgodnie z trendami modowymi, dbamy o aktualizację asortymentu, tak, by niczego w nim Państwu nie brakowało.
Obecnie jednym z filarów naszej działalności jest sprzedaż hurtowa ale również detaliczna. Sprowadzamy najlepszej jakości aplikacje, guziki, koronki i wiele innych dodatków (naszywki, taśmy, zamki, paski). Oprócz dodatków w naszej ofercie znajdziecie akcesoria – agrafki, szpile, ściągacze, narzędzia. Bezwzględnie dążymy do zapewnienia płynnej współpracy w miłej atmosferze, jednocześnie zapewniając szybką i sprawną obsługę.
Naszym Partnerom Handlowym zapewniamy:
dużą dostępność produktów i szybką realizacja zamówień,
wygodny system on-line B2B ułatwiający proces zamawiania,
minimum formalności i współpracę w miłej atmosferze.
Aby zarejestrować firmę w naszej bazie i rozpocząć współpracę hurtową wystarczy podać poniższe informacje:
dane rejestracyjne firmy (do faktur VAT),
dane kontaktowe do osoby zajmujących się współpracą handlową,
adres e-mail, który ma być użyty jako login do systemu on-line B2B oraz do komunikacji w sprawie zamówień.
Towary nabywane przez firmy na warunkach hurtowych przeznaczone są do dalszej odsprzedaży.
Rejestrację firmy oraz utworzenie konta firmowego należy potwierdzić poprzez link przesłany na adres e-mail w celu przekształcenia konta na konto hurtowe. Zmiana cen i przekształcenie konta na konto hurtowe nastąpi do 24h po weryfikacji danych w GUS. Do tego czasu konto będzie przypisane jako konto detaliczne.
Nasz system B2B umożliwia szybki podgląd oferty, cen hurtowych, dostępności produktów a także składanie i monitorowanie stanu zamówień.
Towary nabywane przez firmy na warunkach hurtowych przeznaczone są do dalszej odsprzedaży.
Dostawa realizowana jest na terenie Polski przez firmy kurierskie : DPD
Kwoty, które są doliczane za nadanie paczki:
DPD przesyłka kurierska za pobraniem - 19,99 zł
DPD przesyłka kurierska przelew bankowy - 14,99 zł
W ramach wykonania Transakcji, Klient może dokonać Płatności w jednej z następujących form:
Po dokonaniu Zamówienia Towaru Klient powinien dokonać Płatności w terminie do 7 dni od daty złożenia Zamówienia.
W tytule dokonywanej Płatności należy podać: imię i nazwisko oraz nr Zamówienia.
Płatność uznaje się za dokonaną:
po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym Firmy, w przypadku przelewu zwykłego
z chwilą uiszczenia odpowiedniej kwoty kurierowi w przypadku płatności za pobraniem
Podstawowym dokumentem rozliczeniowym jest paragon. Wystawiamy fakturę na wyraźne życzenie klienta. Informację o konieczności wystawienia faktury należy wpisać w zakładce „Uwagi klienta”. O ile brak innych ustaleń wysyłamy faktury wraz z towarem w formie papierowej. Istnieje możliwość przesłania faktury w formie elektronicznej w postaci pliku PDF na adres zdefiniowany w systemie.
Partner handlowy ma 14 dni od daty wysyłki na sprawdzenie zgodności dostawy z dokumentem handlowym/magazynowym. Po tym terminie wszelkie reklamacje są odrzucane.
Realizujemy zamówienia na terenie Unii Europejskiej z zagranicznymi kontrahentami i wystawiamy fakturę europejską. W celu złożenia zamówienia przez kontrahenta zagranicznego należy skontaktować się bezpośrednio poprzez adres mailowy sklep@hurt-miju.pl.